Termeni și Condiții – SUPORT ORTOPEDIC S.R.L.
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
1. Înțelesul unor termeni
1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
▪ Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: SUPORT ORTOPEDIC S.R.L., societate organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2580/2018, ROONRC.J12/2580/2018, CUI 39496857, având sediul social în Sat Floreşti, Comuna Floreşti, Str. SOMEŞULUI, Nr. 2D, Scara 2, Etaj P, Apartament 1, Județ Cluj, cont bancar RO72INGB0000999908050615, deschis la ING Bank, capital social 200 lei, cu datele de contact: email: ajutor@suporto.ro (pentru servicii clienți) și office@suporto.ro (pentru alte solicitări), telefon: +40757246463 (pentru customer service) și +40733420024 (pentru alte solicitări). Adresă (punct de lucru) de desfășurare a activității și pentru ridicare comenzi de la sediu: Cluj, c. Floresti, E60, str. A. Iancu nr. 442-446, HALA 4;
▪ Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
▪ Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: https://www.suporto.ro/ împreună cu toate subpaginile sale;
▪ Produse/Bunuri înseamnă: produsele prezentate pe Website, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul acestuia, plasând o comandă în acest sens;
▪ Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate;
▪ Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
▪ Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
▪ Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
▪ Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
▪ Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://www.suporto.ro/info/confidentialitate și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată lahttps://www.suporto.ro/info/cookies;
▪ Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la https://www.suporto.ro/info/politica-de-retur ;
▪ ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
▪ ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
2.4. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II – Contul Utilizatorului
3. Contul Utilizatorului
3.1. În vederea achiziționării Produselor, puteți să vă creați un Cont pe Website, urmând instrucțiunile afișate în acest sens. La carearea Contului va fi necesară furnizarea următoarelor informații: adresa de e-mail, tipul persoanei (fizică sau juridică), nume și prenume sau denumirea, date de contact (țară, județ, localitatea, adresa și codul poștal, împreună cu numărul de telefon). Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a modifica informațiile furnizate sau de a șterge Contul.
3.2. Puteți achiziționa Produsele prezentate pe Website atât prin intermediul unui Cont de Utilizator, cât și fără crearea acestuia.
3.3. În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în mesajele comunicate (email-urile transmise), sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile. Totodată, puteți modifica aceste opțiuni și prin intermediul Contului Dumneavoastră.
Capitolul III - Produsele
4. Produsele prezentate pe Website
4.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul) și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Costurile și timpul estimat pentru livrare sunt prezentate în pagina de finalizare a comenzii, după adăugarea produselor în coș. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa noastră de email sau la numărul nostru de telefon indicate pentru serviciul clienți (customer service).
4.2. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
4.3. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
4.4. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 10 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire sau, dacă preferați, vă va prezenta opțiunile pe care le aveți în situația respectivă (reducerea cantității comandate, înlocuirea Produsului comandat cu un alt Produs similar etc.).
4.5. Pe Website, sunt prezentate și unele recenzii în legătură cu Produsele comercializate. Încercăm să ne asigurăm că toate recenziile publicate pe Website provin de la persoane care au achiziționat produsele noastre. În acest sens, unul din mijloacele prin care verificăm dacă recenziile sunt acordate de către cumpărători care au achiziționat efectiv Produsele noastre este de a aproba recenziile în cauză, numai după verificarea în prealabil a faptului că persoana care a oferit recenzia a plasat o comandă prin intermediul Website-ului.
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
5. Plata
5.1. Prețul Produselor este afișat în integralitate pe pagina de prezentare. Prețurile afișate includ TVA în cota de 19%. Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi, în pagina de finalizare a comenzii.
5.2. Produsele pot fi achitate și prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Totodată, plata va putea fi efectuată și în numerar la livrarea Produselor sau prin transfer bancar. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitățile de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi, sau în secțiunea https://www.suporto.ro/info/metode-plata
5.3. Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Dumneavoastră, după confirmarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
6. Comenzile
6.1. Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
6.2. După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail separat privind confirmarea comenzii și factura aferentă, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos. Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, anterior acestui moment, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În cazul în care se constată existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră și o să vă informeze în acest sens.
6.3. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare sau nu a fost crediat contul Societății, în cazul plății prin transfer bancar. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
6.4. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii. După plasarea comenzii, pentru eventualele erori sesizate de Dumneavoastră, puteți solicita anularea comenzii din Contul Utilizatorului sau ne puteți contacta direct în scris sau telefonic, la coordonatele de contact pentru serviciul clienți, urmând ca Noi să operăm modificările solicitate de Dumneavoastră.
6.5. De asemenea, aveți posibilitatea de a comanda Produsele de pe Website și prin email, telefonic ori prin corespondență Whatsapp. În acest caz, detaliile comenzii vor fi preluate de către personalul nostru, telefonic/prin mesaje, iar Dumneavoastră veți primi e-mailurile de confirmare a comenzii, acesta fiind momentul încheierii Contractului la distanță.
6.6. După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
6.7. Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
7. Livrarea
7.1. Livrarea Produselor se realizează prin firma de curierat parteneră.
7.2. Costul împreună cu timpul estimat livrării sunt afișate pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor și în pagina de finalizare a comenzii.
7.3. După plasarea și confirmarea comenzii, vă vom informa cu privire la predarea produselor către curier.
8. Garanții legale privind conformitatea Produselor
8.1. În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate.
8.2. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile, destinația, calitățile, scopurile și performanțele acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
8.3. Descrierile, caracteristicile, calitățile, destinația, performanțele, scopurile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.
8.4. În cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
8.5. În cazul Consumatorilor, perioada de garanție este de 2 ani de la data livrării Produselor. Pentru acordarea garanției este necesar ca neconformitatea să fi existat la momentul livrării Produselor. Garanția legală nu acoperă situații în care neconformitatea a apărut ulterior momentului livrării Produselor, în conformitate cu art. 9 din OUG nr. 140/2021. În cazul Agenților Economici, este acordată o garanție comercială de 30 de zile de la data livrării Produselor.
8.6. În temeiul garanției legale, aveți posibilitatea de a ne solicita repararea sau înlocuirea Produselor achiziționate. Repararea sau înlocuirea Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 12 din OUG nr. 140/2021. Astfel, în ipoteza existenței unei neconformității între Produsele livrate și caracteristicile Produselor prezentate pe Website, Consumatorul va avea dreptul de a solicita Societății repararea sau înlocuirea acestora, fără plata unor costuri suplimentare, cu excepția situației în care măsura este disproporționată pentru Societate. O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată în măsura în care va impune Societății costuri care sunt nerezonabile în comparație cu o altă măsură reparatorie existentă la care poate apela Societatea, cu luarea în considerare a: (i) valorii pe care ar fi avut-o Produsele dacă nu ar fi existat această lipsă de conformitate; (ii) importanța lipsei de conformitate prin raportare la utilizarea Produselor; (iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără a produce un disconfort semnificativ Consumatorului.
8.7. Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din OUG nr. 140/2021.
8.8. Vă rugăm să consultați dispozițiile sau să ne contactați, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții.
8.9. Cererile în garanție trebuie transmise, în scris, prin intermediul adresei de e-mail: ajutor@suporto.ro. În cadrul solicitării, vă rugăm să ne comunicați care este defectul identificat și să atașați poze ale Produsului din care să rezulte acest defect. În urma analizării cererii de garanție și admiterea acesteia, vom proceda la identificarea modalității optime de acordare a garanției. Repararea sau înlocuirea Produsului se va efectua în cel mai scurt timp posibil. În măsura în care niciuna din aceste măsuri nu este posibilă, va fi aplicată una din celelalte două măsuri corective.
8.10. În vederea returnării Produselor în garanție, acestea vor fi ridicate de Societatea noastră prin intermediul firmei de curierat. Totodată, Produsele pot fi transmise în garanție la adresa noastră din: jud. Cluj, c. Floresti, str. A. Iancu nr. 442-446, HALA 4.
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
9. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
10. Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”. În cazul Produselor de tipul pernelor sau mobilă, Societatea poate decide să accepte returul Produselor și peste termenul de 14 zile, dacă nu au trecut mai mult de 60 de zile de la achiziția Produsului. Societatea o să vă informeze dacă pentru Produsul pe care l-ați achiziționat, poate să dea curs cererii de retur peste termenul de 14 zile. Decizia aparține exclusiv Societății și nu crează o obligație în acest sens. În cazul Produselor de tipul aparatelor de masaj, termenul de retur este cel prevăzut de lege, respectiv termenul de 14 zile. Dacă nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu puteți beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur). Cu toate acestea, la libera sa alegere, Societatea poate decide să accepte unele cereri de retur chiar dacă acestea nu vin din partea Consumatorilor. Aceasta este o prerogativă a Societății și nu crează o obligație în acest sens.
11. Astfel, dacă aveți calitatea de Consumator, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil în la adresa https://www.suporto.ro/return_form. Pentru completarea formularului de retur, este necesar să introduceți adresa de email cu care ați plasat comanda și ID-ul comenzii ce v-a fost comunicat. Ulterior acestor pași, se va deschide o listă cu Produsele achiziționate de unde puteți selecta Produsele pe care doriți să le returnați și, eventual, puteți comunica motivul pentru care doriți returnarea. Totodată, pentru exercitarea dreptului de retur, puteți completa și formularul disponibil în anexa Politicii de retur. După transmiterea solicitării de retur, veți primi un mail de confirmare a acesteia. Produsul pe care doriți să îl returnați va fi ridicat prin intermediul firmelor de curierat partenere.
12. Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului, conform dispozițiilor legale aplicabile. Cu toate acestea, de la caz la caz, Societatea poate decide să suporte acest cost. Această alegere aparține exclusiv Societății și nu reprezintă o obligație asumată de Societate. De asemenea, în măsura în care nu returnați Produsul împreună cu toate accesoriile sau ambalajele acestuia, atunci este posibil să suportați contravaloarea diminuării Produsului, având în vedere că, în absența acestora, Produsul nu mai poate fi comercializat la același preț. Puteți găsi mai multe informații în acest sens în Politica de Retur a Societății.
13. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate.
14. Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur a Societății, pe care vă rugăm să o citiți cu atenție. Capitolul VIII – Prelucrarea datelor cu caracter personal
15. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect. Capitolul IX – Declinarea de răspundere
16. Dispoziții generale
16.1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.
16.2. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
16.3. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul X – Alte prevederi
17. Procedura de soluționare a reclamațiilor
17.1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, respectiv prin poștă electronică la adresa de email: ajutor@suporto.ro (servicii clienți) sau office@suporto.ro (alte solicitări). În măsura în care reclamația privește un Produs cumpărat, aceasta trebuie efectuată în cel mai scurt timp de la momentul recepționării Produsului.
17.2. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp (cum ar fi cazurile în care Produsele reclamate trebuie transmise pentru analiză), Societatea vă va informa în acest sens.
17.3. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
18. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-disp ute-resolution/index_ro.htm.
19. Subcontractarea. Cesiunea
19.1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul XI – Prevederi finale
20. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
21. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.
22. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
23. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
24. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.
25. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: office@suporto.ro.
26. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: +40733420024.
27. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 24.03.2023.