Termeni ╚Öi Condi╚Ťii ÔÇô SUPORT ORTOPEDIC S.R.L.

V─â rug─âm s─â citi╚Ťi cu aten╚Ťie urm─âtoarele dispozi╚Ťii, ├«mpreun─â cu cele precizate ├«n Politica de retur, Politica de Confiden╚Ťialitate ╚Öi Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplic─â de fiecare dat─â c├ónd naviga╚Ťi Website-ul nostru, c├ónd plasa╚Ťi o comand─â sau c├ónd interac╚Ťiona╚Ťi cu noi, ├«n orice alt mod.

Capitolul I ÔÇô Dispozi╚Ťii generale

1. ├Än╚Ťelesul unor termeni

1.1. Termenii folosi╚Ťi ├«n continuare, dac─â nu rezult─â altfel din context, au urm─âtorul ├«n╚Ťeles:

Ôľ¬ Noi/Societatea/Operatorul ├«nseamn─â: SUPORT ORTOPEDIC S.R.L., societate organizat─â ╚Öi func╚Ťion├ónd conform legilor din Rom├ónia, ├«nregistrat─â la Registrul Comer╚Ťului sub nr. J12/2580/2018, ROONRC.J12/2580/2018, CUI 39496857, av├ónd sediul social ├«n Sat Flore┼čti, Comuna Flore┼čti, Str. SOME┼×ULUI, Nr. 2D, Scara 2, Etaj P, Apartament 1, Jude╚Ť Cluj, cont bancar RO72INGB0000999908050615, deschis la ING Bank, capital social 200 lei, cu datele de contact: email: ajutor@suporto.ro (pentru servicii clien╚Ťi) ╚Öi office@suporto.ro (pentru alte solicit─âri), telefon: +40757246463 (pentru customer service) ╚Öi +40733420024 (pentru alte solicit─âri). Adres─â (punct de lucru) de desf─â╚Öurare a activit─â╚Ťii ╚Öi pentru ridicare comenzi de la sediu: Cluj, c. Floresti, E60, str. A. Iancu nr. 442-446, HALA 4;

Ôľ¬ Dumneavoastr─â/Clientul/Utilizatorul ├«nseamn─â: persoana fizic─â sau juridic─â ce acceseaz─â ╚Öi utilizeaz─â Website-ul sau achizi╚Ťioneaz─â Bunurile prezentate de Societate;

Ôľ¬ Website-ul ├«nseamn─â: pagina de internet disponibil─â la adresa: https://www.suporto.ro/ ├«mpreun─â cu toate subpaginile sale;

Ôľ¬ Produse/Bunuri ├«nseamn─â: produsele prezentate pe Website, pe care pute╚Ťi s─â le achizi╚Ťiona╚Ťi prin intermediul acestuia, plas├ónd o comand─â ├«n acest sens;

Ôľ¬ Contul Dumneavoastr─â/Clientului/Utilizatorului ├«nseamn─â: contul creat prin intermediul Website-ului, care v─â permite s─â achizi╚Ťiona╚Ťi Produsele prezentate de Societate;

Ôľ¬ Termeni ╚Öi Condi╚Ťii ├«nseamn─â: toate dispozi╚Ťiile prezentate ├«n cadrul acestei pagini ce se aplic─â rela╚Ťiei dintre Societate ╚Öi Dumneavoastr─â, atunci c├ónd accesa╚Ťi sau utiliza╚Ťi Website-ul ori c├ónd achizi╚Ťiona╚Ťi Bunurile de pe Website;

Ôľ¬ Contract la distan╚Ť─â ├«nseamn─â: contractul ├«ncheiat ├«ntre Dumneavoastr─â ╚Öi Societate, prin intermediul Website-ului, ├«n urma plas─ârii unei comenzi ╚Öi a confirm─ârii acesteia, av├ónd ca obiect achizi╚Ťionarea Produselor prezentate pe Website;

Ôľ¬ Consumator ├«nseamn─â: orice persoan─â fizic─â sau grup de persoane fizice constituite ├«n asocia╚Ťii, care ac╚Ťioneaz─â ├«n scopuri din afara activit─â╚Ťii sale comerciale, industriale sau de produc╚Ťie, artizanale ori liberale;

Ôľ¬ Agen╚Ťi Economici ├«nseamn─â: orice persoan─â fizic─â sau juridic─â care nu intr─â ├«n categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care ac╚Ťioneaz─â ├«n cadrul activit─â╚Ťii lor comerciale, industriale sau de produc╚Ťie, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societ─â╚Ťi, profesii liberale ╚Öi al╚Ťii asemenea);

Ôľ¬ Politicile GDPR ├«nseamn─â: Politica de confiden╚Ťialitate ce poate fi accesat─â la https://www.suporto.ro/info/confidentialitate ╚Öi Politica privind modulele cookies ce poate fi accesat─â lahttps://www.suporto.ro/info/cookies;

Ôľ¬ Politica de retur ├«nseamn─â: Politica ce descrie condi╚Ťiile ├«n care ave╚Ťi dreptul de a v─â retrage din Contractul la distan╚Ť─â, respectiv dreptul de a returna Produsele urm├ónd s─â v─â fie restituite sumele de bani achitate ├«n vedere achizi╚Ťion─ârii Produselor. Politica de retur poate fi accesat─â la https://www.suporto.ro/info/politica-de-retur ;

Ôľ¬ ANPC ├«nseamn─â: Autoritatea Na╚Ťional─â pentru Protec╚Ťia Consumatorilor, cu sediul ├«n Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, Bucure╚Öti, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;

Ôľ¬ ANSPDCP ├«nseamn─â: Autoritatea Na┼úional─â de Supraveghere a Prelucr─ârii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul ├«n Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, Bucure╚Öti, Rom├ónia, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro

2. Aplicabilitate Termeni ╚Öi Condi╚Ťii. For╚Ť─â obligatorie

2.1. Ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, ├«mpreun─â cu Politica de retur ╚Öi Politicile GDPR, se aplic─â tuturor raporturilor desf─â╚Öurate ├«ntre Dumneavoastr─â ╚Öi Societate, ├«n special atunci c├ónd naviga╚Ťi ╚Öi utiliza╚Ťi Website-ul sau c├ónd plasa╚Ťi o comand─â cu privire la Produsele Noastre.

2.2. Astfel, ├«n m─âsura ├«n care naviga╚Ťi ╚Öi utiliza╚Ťi Website-ul sau ├«n m─âsura ├«n care plasa╚Ťi o comand─â referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, ├«n╚Ťelege╚Ťi ╚Öi accepta╚Ťi c─â raportul dintre dumneavoastr─â ╚Öi Societate va fi supus acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, Politicii de retur ╚Öi Politicilor GDPR, dispozi╚Ťiile prezentate av├ónd for╚Ť─â juridic─â obligatorie. ├Än termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea ╚Öi confirmarea unei comenzi, ├«ntre Dumneavoastr─â ╚Öi Societate se ├«ncheie un contract al c─âror dispozi╚Ťii contractuale este dat de con╚Ťinutul acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, Politicii de retur, Politicilor GDPR ╚Öi a dispozi╚Ťiilor legale ce se aplic─â ├«n completare.

2.3. ├Än m─âsura ├«n care nu sunte╚Ťi de acord cu ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, v─â rug─âm s─â nu mai utiliza╚Ťi Website-ul ╚Öi s─â nu plasa╚Ťi o comand─â ├«n leg─âtur─â cu Produsele prezentate pe acesta.

2.4. Totodat─â, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declara╚Ťi c─â ├«ndeplini╚Ťi condi╚Ťiile legale pentru emiterea unui consim╚Ť─âm├ónt valabil ╚Öi c─â nu exist─â niciun alt impediment legal care s─â v─â ├«mpiedice ├«n ├«ncheierea prezentului contract. Societatea nu ├«╚Öi asum─â nicio r─âspundere ├«n cazul ├«n care informa╚Ťiile furnizate de Dumneavoastr─â nu sunt corecte.

2.5. ├Än sensul dispozi╚Ťiilor men╚Ťionate mai sus, dac─â sunte╚Ťi cet─â╚Ťean rom├ón, v├órsta la care pute╚Ťi, de principiu, emite consim╚Ť─âm├óntul ├«n mod valabil este de 18 ani. ├Än cazul ├«n care nu sunte╚Ťi cet─â╚Ťean rom├ón, este necesar s─â verifica╚Ťi ├«n legisla╚Ťia de na╚Ťionalitate condi╚Ťiile ├«n care pute╚Ťi emite un consim╚Ť─âm├ónt valabil, ├«nainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comand─â.

Capitolul II ÔÇô Contul Utilizatorului

3. Contul Utilizatorului

3.1. ├Än vederea achizi╚Ťion─ârii Produselor, pute╚Ťi s─â v─â crea╚Ťi un Cont pe Website, urm├ónd instruc╚Ťiunile afi╚Öate ├«n acest sens. La carearea Contului va fi necesar─â furnizarea urm─âtoarelor informa╚Ťii: adresa de e-mail, tipul persoanei (fizic─â sau juridic─â), nume ╚Öi prenume sau denumirea, date de contact (╚Ťar─â, jude╚Ť, localitatea, adresa ╚Öi codul po╚Ötal, ├«mpreun─â cu num─ârul de telefon). Prin intermediul acestui Cont ave╚Ťi posibilitatea de a modifica informa╚Ťiile furnizate sau de a ╚Öterge Contul.

3.2. Pute╚Ťi achizi╚Ťiona Produsele prezentate pe Website at├ót prin intermediul unui Cont de Utilizator, c├ót ╚Öi f─âr─â crearea acestuia.

3.3. ├Än m─âsura ├«n care a╚Ťi fost de acord cu primirea de comunic─âri comerciale din partea noastr─â (oferte, promo╚Ťii ╚Öi altele asemenea), ave╚Ťi posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunic─âri, urm├ónd pa╚Öii indica╚Ťi ├«n mesajele comunicate (email-urile transmise), sau ne pute╚Ťi contacta direct ├«n acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile. Totodat─â, pute╚Ťi modifica aceste op╚Ťiuni ╚Öi prin intermediul Contului Dumneavoastr─â.

Capitolul III - Produsele

4. Produsele prezentate pe Website

4.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, ├«mpreun─â cu pre╚Ťul aferent, eventualele reduceri promo╚Ťionale, garan╚Ťiile acordate, cantitatea disponibil─â (stocul) ╚Öi orice alte costuri sunt men╚Ťionate ├«n paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comand─â, dup─â ad─âugarea produselor ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi. Costurile ╚Öi timpul estimat pentru livrare sunt prezentate ├«n pagina de finalizare a comenzii, dup─â ad─âugarea produselor ├«n co╚Ö. ├Än m─âsura ├«n care ave╚Ťi nevoie de informa╚Ťii suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le pute╚Ťi solicita la adresa noastr─â de email sau la num─ârul nostru de telefon indicate pentru serviciul clien╚Ťi (customer service).

4.2. De asemenea, trebuie s─â ave╚Ťi ├«n vedere c─â imaginile afi╚Öate sunt cu titlu de prezentare astfel c─â, ├«n unele cazuri, pot exista ╚Öi unele diferen╚Ťe de culoare, accesorii, aspect ╚Öi altele asemenea ├«ntre imaginele afi╚Öate pe Website ╚Öi Produsele livrate.

4.3. ├Än cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informa╚Ťiile afi╚Öate ├«n leg─âtur─â cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, pre╚Ťul, reducerile aplicabile, garan╚Ťiile acordate, cantitatea disponibil─â (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare ╚Öi altele asemenea, Societatea ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv ├«n cazul ├«n care a fost transmis─â ini╚Ťial o confirmare automat─â cu privire la plasarea comenzii.

4.4. ├Än cazul men╚Ťionat mai sus, Societatea v─â va informa ├«n cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, ├«ntr-un termen de maximum 10 zile de la plasarea acesteia. ├Än acest sens, ├«n cazul ├«n care a╚Ťi achitat contravaloarea Produselor, Societatea o s─â v─â solicite, prin informarea ├«n cauz─â, indicarea unui cont bancar ├«n care s─â v─â restituie suma achitat─â sau indicarea unui alt mijloc prin care s─â procedeze la aceast─â restituire sau, dac─â prefera╚Ťi, v─â va prezenta op╚Ťiunile pe care le ave╚Ťi ├«n situa╚Ťia respectiv─â (reducerea cantit─â╚Ťii comandate, ├«nlocuirea Produsului comandat cu un alt Produs similar etc.).

4.5. Pe Website, sunt prezentate ╚Öi unele recenzii ├«n leg─âtur─â cu Produsele comercializate. ├Äncerc─âm s─â ne asigur─âm c─â toate recenziile publicate pe Website provin de la persoane care au achizi╚Ťionat produsele noastre. ├Än acest sens, unul din mijloacele prin care verific─âm dac─â recenziile sunt acordate de c─âtre cump─âr─âtori care au achizi╚Ťionat efectiv Produsele noastre este de a aproba recenziile ├«n cauz─â, numai dup─â verificarea ├«n prealabil a faptului c─â persoana care a oferit recenzia a plasat o comand─â prin intermediul Website-ului.

Capitolul IV ÔÇô Modalit─â╚Ťile de plat─â. Facturare. ├Äncheierea Contractului la distan╚Ť─â. Livrarea. Garan╚Ťii

5. Plata

5.1. Pre╚Ťul Produselor este afi╚Öat ├«n integralitate pe pagina de prezentare. Pre╚Ťurile afi╚Öate includ TVA ├«n cota de 19%. Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate cu ocazia plas─ârii unei comenzi, ├«n pagina de finalizare a comenzii.

5.2. Produsele pot fi achitate ╚Öi prin mijloace electronice de plat─â, respectiv prin plata online efectuat─â cu un card bancar. Totodat─â, plata va putea fi efectuat─â ╚Öi ├«n numerar la livrarea Produselor sau prin transfer bancar. G─âsi╚Ťi informa╚Ťii suplimentare ├«n leg─âtur─â cu modalit─â╚Ťile de plat─â ├«n pagina dedicat─â efectu─ârii pl─â╚Ťii, ├«n urma parcurgerii etapelor plas─ârii unei comenzi, sau ├«n sec╚Ťiunea https://www.suporto.ro/info/metode-plata

5.3. Factura aferent─â achizi╚Ťiei o s─â v─â fie comunicat─â prin e-mail, la adresa indicat─â de Dumneavoastr─â, dup─â confirmarea comenzilor. Ave╚Ťi obliga╚Ťia de a ne furniza informa╚Ťii corecte necesare emiterii facturii fiscale. ├Än cazul ├«n care a existat o problem─â cu transmiterea facturii ╚Öi nu a╚Ťi primit-o, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi prin unul din mijloacele de contact, astfel ├«nc├ót s─â remediem situa╚Ťia ╚Öi transmite factura.

6. Comenzile

6.1. Pentru a achizi╚Ťiona Produsele este necesar s─â transmite╚Ťi o comand─â ├«n acest sens, urm├ónd instruc╚Ťiunile din sec╚Ťiunea de pe Website dedicat─â acestui subiect.

6.2. Dup─â selectarea Produselor dorite ╚Öi finalizarea comenzii, ve╚Ťi primi o confirmare electronic─â cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicat─â de Dumneavoastr─â. Confirmarea plas─ârii comenzii nu echivaleaz─â cu acceptarea acesteia de c─âtre Societate. Astfel, ulterior plas─ârii comenzii ╚Öi primirii mesajului ├«n acest sens, Societatea urmeaz─â s─â v─â transmis─â un e-mail separat privind confirmarea comenzii ╚Öi factura aferent─â, ├«mpreun─â cu eventualele informa╚Ťii referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezint─â acceptarea de c─âtre Societate a comenzii plasate. ├Än ipoteza ├«n care, cu ocazia plas─ârii comenzii de c─âtre Dumneavoastr─â, au existat unele erori de afi╚Öare cu privire la pre╚Ťul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea ├«╚Öi rezerv─â dreptul s─â nu accepte comanda, inform├óndu-v─â ├«n acest sens, conform clauzei de mai jos. Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezint─â momentul ├«ncheierii Contractului la distan╚Ť─â. Totu╚Öi, anterior acestui moment, Societatea ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a efectua unele verific─âri ulterioare cu privire la existen╚Ťa Produselor comandate pe stoc ╚Öi cu privire la inexisten╚Ťa unor erori referitoare la informa╚Ťiile afi╚Öate pe Website, ├«n leg─âtur─â cu Produsele comandate. ├Än cazul ├«n care se constat─â existen╚Ťa unor erori sau inexisten╚Ťa Produselor pe stoc, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastr─â ╚Öi o s─â v─â informeze ├«n acest sens.

6.3. Dup─â ├«ncheierea Contractului la distan╚Ť─â, ├«n condi╚Ťiile descrise mai sus, Societatea are dreptul s─â denun╚Ťe contractul, f─âr─â s─â poat─â fi obligat─â la plata daunelor-interese, ├«n cazul ├«n care: a) se constat─â c─â datele introduse de Dumneavoastr─â cu ocazia plas─ârii unei comenzi sunt eronate/incomplete ╚Öi astfel nu se poate da curs livr─ârii Produselor; sau b) nu a fost acceptat─â plata cu cardul pe care a╚Ťi efectuat-o, fiind refuzat─â de banca emitent─â a cardului sau de c─âtre procesatorul de pl─â╚Ťi cu care Societatea se afl─â ├«n colaborare sau nu a fost crediat contul Societ─â╚Ťii, ├«n cazul pl─â╚Ťii prin transfer bancar. ├Än aceste cazuri, Societatea v─â informeaz─â cu privire la aceste aspecte, iar orice obliga╚Ťii asumate ├«n temeiul Contractului la distan╚Ť─â vor fi desfiin╚Ťate.

6.4. ├Än m─âsura ├«n care constata╚Ťi c─â datele introduse ├«n sec╚Ťiunea dedicat─â comenzii sunt eronate, pute╚Ťi s─â proceda╚Ťi la rectificarea acestora prin ╚Ötergerea ╚Öi introducerea informa╚Ťiilor corecte, at├óta timp c├ót nu a╚Ťi confirmat plasarea comenzii. Dup─â plasarea comenzii, pentru eventualele erori sesizate de Dumneavoastr─â, pute╚Ťi solicita anularea comenzii din Contul Utilizatorului sau ne pute╚Ťi contacta direct ├«n scris sau telefonic, la coordonatele de contact pentru serviciul clien╚Ťi, urm├ónd ca Noi s─â oper─âm modific─ârile solicitate de Dumneavoastr─â.

6.5. De asemenea, ave╚Ťi posibilitatea de a comanda Produsele de pe Website ╚Öi prin email, telefonic ori prin coresponden╚Ť─â Whatsapp. ├Än acest caz, detaliile comenzii vor fi preluate de c─âtre personalul nostru, telefonic/prin mesaje, iar Dumneavoastr─â ve╚Ťi primi e-mailurile de confirmare a comenzii, acesta fiind momentul ├«ncheierii Contractului la distan╚Ť─â.

6.6. Dup─â plasarea ╚Öi confirmare comenzii, nu ve╚Ťi primi o copie de pe ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, parte integrant─â din contractul de v├ónzare ├«ncheiat cu Dumneavoastr─â. ├Än acest sens, v─â recomand─âm s─â v─â desc─ârca╚Ťi o copie de pe Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile aplicabile Contractului la distan╚Ť─â, disponibili pe Website, de la momentul plas─ârii comenzii. Trebuie s─â ave╚Ťi ├«n vedere c─â pute╚Ťi folosi aceast─â copie exclusiv ├«n vederea prob─ârii Contractului la distan╚Ť─â ├«ncheiat ├«ntre Dumneavoastr─â ╚Öi Societate.

6.7. Contractul la distan╚Ť─â se ├«ncheie ├«n limba rom├ón─â, pe o perioad─â determinat─â, respectiv pe perioada necesar─â execut─ârii obliga╚Ťiilor de livrare a Produselor, ├«ncasare a pre╚Ťului ╚Öi, dac─â este cazul, acordarea garan╚Ťiilor legale.

7. Livrarea

7.1. Livrarea Produselor se realizeaz─â prin firma de curierat partener─â.

7.2. Costul împreună cu timpul estimat livrării sunt afișate pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor și în pagina de finalizare a comenzii.

7.3. După plasarea și confirmarea comenzii, vă vom informa cu privire la predarea produselor către curier.

8. Garan╚Ťii legale privind conformitatea Produselor

8.1. ├Än conformitate cu dispozi╚Ťiile Ordonan╚Ťei de Urgen╚Ť─â nr. 140 din 28 decembrie 2021 (ÔÇ×OUG nr. 140/2021ÔÇŁ), ├«n m─âsura ├«n care sunte╚Ťi Consumatori beneficia╚Ťi de unele garan╚Ťii legale ├«n leg─âtur─â cu Produsele comercializate de Societate.

8.2. Societatea ├«╚Öi asum─â s─â v─â livreze Produsele ├«n conformitate cu Contractul la distan╚Ť─â. Astfel, Societatea ├«╚Öi asum─â s─â livreze Produsele ├«n conformitate cu descrierile, caracteristicile, destina╚Ťia, calit─â╚Ťile, scopurile ╚Öi performan╚Ťele acestora din paginile de prezentare. ├Än m─âsura ├«n care considera╚Ťi c─â Produsele achizi╚Ťionate nu corespund cu informa╚Ťiile prezentate, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi ├«n cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situa╚Ťia.

8.3. Descrierile, caracteristicile, calit─â╚Ťile, destina╚Ťia, performan╚Ťele, scopurile ╚Öi orice alte informa╚Ťii ├«n leg─âtur─â cu Produsele comercializate de Societate le pute╚Ťi cerceta ├«n cadrul paginilor de prezentare a Produselor.

8.4. ├Än cazul ├«n care constata╚Ťi o lips─â de conformitate ├«n privin╚Ťa Produselor livrate, ave╚Ťi dreptul de a ne solicita ├«nl─âturarea acestor neconformit─â╚Ťi, f─âr─â ca Dumneavoastr─â s─â suporta╚Ťi vreun cost suplimentar, sau ave╚Ťi dreptul s─â beneficia╚Ťi de o reducere corespunz─âtoare a pre╚Ťului sau de desfiin╚Ťarea (rezolu╚Ťiunea) Contractului la distan╚Ť─â ├«ncheiat cu privire la Produsele neconforme.

8.5. ├Än cazul Consumatorilor, perioada de garan╚Ťie este de 2 ani de la data livr─ârii Produselor. Pentru acordarea garan╚Ťiei este necesar ca neconformitatea s─â fi existat la momentul livr─ârii Produselor. Garan╚Ťia legal─â nu acoper─â situa╚Ťii ├«n care neconformitatea a ap─ârut ulterior momentului livr─ârii Produselor, ├«n conformitate cu art. 9 din OUG nr. 140/2021. ├Än cazul Agen╚Ťilor Economici, este acordat─â o garan╚Ťie comercial─â de 30 de zile de la data livr─ârii Produselor.

8.6. ├Än temeiul garan╚Ťiei legale, ave╚Ťi posibilitatea de a ne solicita repararea sau ├«nlocuirea Produselor achizi╚Ťionate. Repararea sau ├«nlocuirea Produselor se realizeaz─â ├«n condi╚Ťiile prev─âzute de art. 12 din OUG nr. 140/2021. Astfel, ├«n ipoteza existen╚Ťei unei neconformit─â╚Ťii ├«ntre Produsele livrate ╚Öi caracteristicile Produselor prezentate pe Website, Consumatorul va avea dreptul de a solicita Societ─â╚Ťii repararea sau ├«nlocuirea acestora, f─âr─â plata unor costuri suplimentare, cu excep╚Ťia situa╚Ťiei ├«n care m─âsura este dispropor╚Ťionat─â pentru Societate. O m─âsur─â reparatorie va fi considerat─â dispropor╚Ťionat─â ├«n m─âsura ├«n care va impune Societ─â╚Ťii costuri care sunt nerezonabile ├«n compara╚Ťie cu o alt─â m─âsur─â reparatorie existent─â la care poate apela Societatea, cu luarea ├«n considerare a: (i) valorii pe care ar fi avut-o Produsele dac─â nu ar fi existat aceast─â lips─â de conformitate; (ii) importan╚Ťa lipsei de conformitate prin raportare la utilizarea Produselor; (iii) dac─â cealalt─â m─âsur─â reparatorie ar putea fi realizat─â f─âr─â a produce un disconfort semnificativ Consumatorului.

8.7. Condi╚Ťiile ├«n care Consumatorul va putea ob╚Ťine o reducere corespunz─âtoare a pre╚Ťului sau desfiin╚Ťarea (rezolu╚Ťiunea) Contractului la distan╚Ť─â sunt prev─âzute de art. 13 ╚Öi art. 14 din OUG nr. 140/2021.

8.8. V─â rug─âm s─â consulta╚Ťi dispozi╚Ťiile sau s─â ne contacta╚Ťi, ├«n m─âsura ├«n care dori╚Ťi s─â afla╚Ťi mai multe detalii ├«n leg─âtur─â cu aceste garan╚Ťii.

8.9. Cererile ├«n garan╚Ťie trebuie transmise, ├«n scris, prin intermediul adresei de e-mail: ajutor@suporto.ro. ├Än cadrul solicit─ârii, v─â rug─âm s─â ne comunica╚Ťi care este defectul identificat ╚Öi s─â ata╚Öa╚Ťi poze ale Produsului din care s─â rezulte acest defect. ├Än urma analiz─ârii cererii de garan╚Ťie ╚Öi admiterea acesteia, vom proceda la identificarea modalit─â╚Ťii optime de acordare a garan╚Ťiei. Repararea sau ├«nlocuirea Produsului se va efectua ├«n cel mai scurt timp posibil. ├Än m─âsura ├«n care niciuna din aceste m─âsuri nu este posibil─â, va fi aplicat─â una din celelalte dou─â m─âsuri corective.

8.10. ├Än vederea return─ârii Produselor ├«n garan╚Ťie, acestea vor fi ridicate de Societatea noastr─â prin intermediul firmei de curierat. Totodat─â, Produsele pot fi transmise ├«n garan╚Ťie la adresa noastr─â din: jud. Cluj, c. Floresti, str. A. Iancu nr. 442-446, HALA 4.

Capitolul V ÔÇô Proprietatea intelectual─â

9. ├Äntregul con╚Ťinut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectual─â. Este interzis─â orice copiere, ├«nregistrare, desc─ârcare, transmitere, reproducere ╚Öi distribuire a con╚Ťinutului Website-ului f─âcute ├«n alte condi╚Ťii dec├ót cele permise de lege ╚Öi Societate.

Capitolul VI ÔÇô Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor

10. Dac─â ave╚Ťi calitatea de Consumator, beneficia╚Ťi de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele ├«ntr-o perioad─â de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozi╚Ťiile legale con╚Ťinute ├«n art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prev─âd urm─âtoarele: ÔÇ×Cu excep╚Ťia cazurilor prev─âzute la art. 16, consumatorul beneficiaz─â de o perioad─â de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distan╚Ť─â sau dintr-un contract ├«n afara spa╚Ťiilor comerciale, f─âr─â a fi nevoit s─â justifice decizia de retragere ╚Öi f─âr─â a suporta alte costuri dec├ót cele prev─âzute la art. 13 alin. (3) ╚Öi la art. 14ÔÇŁ. ├Än cazul Produselor de tipul pernelor sau mobil─â, Societatea poate decide s─â accepte returul Produselor ╚Öi peste termenul de 14 zile, dac─â nu au trecut mai mult de 60 de zile de la achizi╚Ťia Produsului. Societatea o s─â v─â informeze dac─â pentru Produsul pe care l-a╚Ťi achizi╚Ťionat, poate s─â dea curs cererii de retur peste termenul de 14 zile. Decizia apar╚Ťine exclusiv Societ─â╚Ťii ╚Öi nu creaz─â o obliga╚Ťie ├«n acest sens. ├Än cazul Produselor de tipul aparatelor de masaj, termenul de retur este cel prev─âzut de lege, respectiv termenul de 14 zile. Dac─â nu ave╚Ťi calitatea de Consumator, ├«n╚Ťelege╚Ťi ╚Öi accepta╚Ťi c─â nu pute╚Ťi beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur). Cu toate acestea, la libera sa alegere, Societatea poate decide s─â accepte unele cereri de retur chiar dac─â acestea nu vin din partea Consumatorilor. Aceasta este o prerogativ─â a Societ─â╚Ťii ╚Öi nu creaz─â o obliga╚Ťie ├«n acest sens.

11. Astfel, dac─â ave╚Ťi calitatea de Consumator, v─â pute╚Ťi exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil ├«n la adresa https://www.suporto.ro/return_form. Pentru completarea formularului de retur, este necesar s─â introduce╚Ťi adresa de email cu care a╚Ťi plasat comanda ╚Öi ID-ul comenzii ce v-a fost comunicat. Ulterior acestor pa╚Öi, se va deschide o list─â cu Produsele achizi╚Ťionate de unde pute╚Ťi selecta Produsele pe care dori╚Ťi s─â le returna╚Ťi ╚Öi, eventual, pute╚Ťi comunica motivul pentru care dori╚Ťi returnarea. Totodat─â, pentru exercitarea dreptului de retur, pute╚Ťi completa ╚Öi formularul disponibil ├«n anexa Politicii de retur. Dup─â transmiterea solicit─ârii de retur, ve╚Ťi primi un mail de confirmare a acesteia. Produsul pe care dori╚Ťi s─â ├«l returna╚Ťi va fi ridicat prin intermediul firmelor de curierat partenere.

12. Trebuie s─â ave╚Ťi ├«n vedere c─â Dumneavoastr─â ve╚Ťi suporta costul transportului aferent return─ârii Produsului, conform dispozi╚Ťiilor legale aplicabile. Cu toate acestea, de la caz la caz, Societatea poate decide s─â suporte acest cost. Aceast─â alegere apar╚Ťine exclusiv Societ─â╚Ťii ╚Öi nu reprezint─â o obliga╚Ťie asumat─â de Societate. De asemenea, ├«n m─âsura ├«n care nu returna╚Ťi Produsul ├«mpreun─â cu toate accesoriile sau ambalajele acestuia, atunci este posibil s─â suporta╚Ťi contravaloarea diminu─ârii Produsului, av├ónd ├«n vedere c─â, ├«n absen╚Ťa acestora, Produsul nu mai poate fi comercializat la acela╚Öi pre╚Ť. Pute╚Ťi g─âsi mai multe informa╚Ťii ├«n acest sens ├«n Politica de Retur a Societ─â╚Ťii.

13. Totu╚Öi, ├«n cazurile prev─âzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficia╚Ťi de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dac─â Produsele achizi╚Ťionate intr─â ├«n una din categoriile prev─âzute de art. 16, nu pute╚Ťi proceda la returnarea acestora. ├Än acest sens, este vorba ├«n special de: a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protec╚Ťie a s─ân─ât─â╚Ťii sau din motive de igien─â, dac─â au fost desigilate.

14. Condi╚Ťiile ├«n care beneficia╚Ťi de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate ├«n Politica de retur a Societ─â╚Ťii, pe care v─â rug─âm s─â o citi╚Ťi cu aten╚Ťie. Capitolul VIII ÔÇô Prelucrarea datelor cu caracter personal

15. Prelucrarea datelor cu caracter personal de c─âtre Societate se realizeaz─â ├«n conformitate cu Politica de confiden╚Ťialitate ╚Öi Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. V─â rug─âm s─â accesa╚Ťi informa╚Ťiile ├«n cauz─â pentru mai multe detalii pe acest subiect. Capitolul IX ÔÇô Declinarea de r─âspundere

16. Dispozi╚Ťii generale

16.1. Societatea nu ├«╚Öi asum─â nicio r─âspundere cu privire la modalitatea ├«n care Dumneavoastr─â utiliza╚Ťi Website-ul sau Produsele Societ─â╚Ťii. Societatea nu garanteaz─â niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.

16.2. De asemenea, Societatea nu ├«╚Öi asum─â nicio r─âspundere cu privire la nefunc╚Ťionalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot ap─ârea sau necesit─â╚Ťii efectu─ârii mentenan╚Ťei. Dumneavoastr─â ├«n╚Ťelege╚Ťi ╚Öi accepta╚Ťi c─â Societatea nu poate fi ╚Ťinut─â r─âspunz─âtoare ├«n cazul ├«n care nu pute╚Ťi accesa Website-ul ├«n anumite perioade de timp.

16.3. Dumneavoastr─â v─â revine obliga╚Ťia s─â v─â asigura╚Ťi c─â ├«ndeplini╚Ťi toate condi╚Ťiile legale pentru a utiliza Website-ul ╚Öi c─â prin aceste activit─â╚Ťi nu ├«nc─âlca╚Ťi nicio dispozi╚Ťie legal─â ce ar putea fi aplicabil─â Dumneavoastr─â sau locului ├«n care v─â afla╚Ťi. ├Än acest sens, Societatea nu are nicio obliga╚Ťie de a v─â informa cu privire la reglement─ârile sau legile aplicabile situa╚Ťiei Dumneavoastr─â, ├«ntreaga responsabilitate de a cunoa╚Öte aceste aspecte ╚Öi a ac╚Ťiona ├«n consecin╚Ť─â v─â apar╚Ťine.

Capitolul X ÔÇô Alte prevederi

17. Procedura de solu╚Ťionare a reclama╚Ťiilor

17.1. Orice reclama╚Ťii pe care le ave╚Ťi cu privire la Produsele Societ─â╚Ťii sau ├«n leg─âtur─â cu Societatea le pute╚Ťi transmite la coordonatele indicate pentru contact, respectiv prin po╚Öt─â electronic─â la adresa de email: ajutor@suporto.ro (servicii clien╚Ťi) sau office@suporto.ro (alte solicit─âri). ├Än m─âsura ├«n care reclama╚Ťia prive╚Öte un Produs cump─ârat, aceasta trebuie efectuat─â ├«n cel mai scurt timp de la momentul recep╚Ťion─ârii Produsului.

17.2. Dup─â primirea reclama╚Ťiei, Societatea urmeaz─â s─â v─â furnizeze un r─âspuns ├«n cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai t├órziu de 30 de zile. ├Än m─âsura ├«n care, pentru solu╚Ťionarea reclama╚Ťiei, este necesar mai mult timp (cum ar fi cazurile ├«n care Produsele reclamate trebuie transmise pentru analiz─â), Societatea v─â va informa ├«n acest sens.

17.3. Informarea prev─âzut─â mai sus sau r─âspunsul la reclama╚Ťia efectuat─â va fi comunicat la adresa de po╚Öt─â electronic─â de pe care a fost transmis─â reclama╚Ťia.

18. Dac─â dori╚Ťi ╚Öi ave╚Ťi calitatea de consumator, pute╚Ťi apela la o procedur─â de solu╚Ťionare alternativ─â a litigiilor. Mai multe informa╚Ťii referitoare la Platforma SOL pute╚Ťi accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-disp ute-resolution/index_ro.htm.

19. Subcontractarea. Cesiunea

19.1. Societatea are dreptul de a cesiona ╚Öi a subcontracta, ├«n tot sau ├«n parte, drepturile ╚Öi obliga╚Ťiile prev─âzute ├«n cadrul acestui contract, f─âr─â a fi necesar─â ob╚Ťinerea unui consim╚Ť─âm├ónt viitor din partea Dumneavoastr─â. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, sunte╚Ťi de acord ╚Öi autoriza╚Ťi Societatea s─â cesioneze sau subcontracteze, ├«n tot sau ├«n parte, acest contract f─âr─â a fi necesar s─â v─â informeze ├«n acest sens sau s─â ob╚Ťin─â un consim╚Ť─âm├ónt viitor.

Capitolul XI ÔÇô Prevederi finale

20. Prin acceptarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii sunte╚Ťi de acord ca legea aplicabil─â ├«ntregului contract s─â fie legea rom├ón─â, at├ót ├«n ceea ce prive╚Öte condi╚Ťiile de fond, c├ót ╚Öi cele de form─â.

21. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.

22. Societatea ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a modifica ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii dup─â cum consider─â necesar. ├Än m─âsura ├«n care, dup─â efectuarea acestor modific─âri, nu sunte╚Ťi de acord cu noul con╚Ťinut, v─â rug─âm s─â nu mai utiliza╚Ťi Website-ul sau Produsele Societ─â╚Ťii.

23. ├Än cazul ├«n care o clauz─â din ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectiv─â va fi ├«nlocuit─â cu dispozi╚Ťia legal─â relevant─â situa╚Ťiei pentru care fusese convenit─â clauza ╚Öi care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.

24. Prin acceptarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii sunte╚Ťi de acord ca orice litigii ap─ârute ├«ntre Dumneavoastr─â ╚Öi Societate s─â fie solu╚Ťionate de instan╚Ťele de judecat─â competente din Rom├ónia.

25. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: office@suporto.ro.

26. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastr─â ├«n vederea ob╚Ťinerii anumitor informa╚Ťii, ne pute╚Ťi contacta ╚Öi la numerele de telefon: +40733420024.

27. Ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii au fost actualiza╚Ťi la data 24.03.2023.